Hulk corner, chci zde cvicit

Hulk corner - chci zde cvičit!

Jak již mnozí víte, tak jsme zprovoznili třetí místnost s názvem Hulk corner a protože se ptáte, jak zde můžete cvičit, tak se vám pokusím dát v tomto krátkém článku návod.

 

Nejdříve si něco řekněme k čemu je "Hulk corner" určen.

- pro silový rozvoj těch nejzákladnějších a později pokročilejších silově funkčních cviků.

Chceš se naučit dřep, mrtvý tah, tlaky a základní práci s osou, trap bary, kettlebelly a hex dumbelly?

Pak je určen Hulk corner právě pro tebe! (vhodné jak pro muže, tak ženy)

Pokud máš raději dynamické cvičení, HIIT, nebo tabatu, tak pro tebe Hulk může být určitě pomocníkem pro doplnění komplexnosti tréninku.

 

Způsoby jak u nás v Hulk corneru cvičit jsou v podstatě dvě a třetí bude k dispozici (možná) později :-)

 

1) Můžeš se přihlásit na nějaký z kurzů. Kurzy jsou většinou dvouměsíční a je dobré je absolvovat pro jejich progresivní rozvoj. Klademe zde důraz na mobilitu a stabilitu, než se přejde na silovou práci. Tady bych řekl, že to je extrémně důležité! V opačném případě začnete stavět barák od střechy a za chvíli můžete ležet zranění....a to určitě nechcete ani vy, ani my (jinými slovy v kurzu půjdete postupně nahoru, ale budete pracovat systematicky, ne nějakým nahodilým cvičením. Budete stavět na pevných základech)....takže hlídej náš facebook a určitě tam za chvíli pošleme termíny dalšího kurzu :-) PS: pravděpodobně do tohoto pátku zveřejníme další termíny kurzu a pozor!, pouze pro 4 lidi, tak aby práce byla co nejindividuálnější, ale zároveň jste měli podporu skupiny.

 

2) Osobní trénink!

Osobní trénink je další z možností. Osobní tréninky dáváme 1 osobě nebo malým skupinkám do 4 osob (semiprivate tréninky). V případě skupinek doporučujeme skupinku zachovat stejnou, tak aby se opět dalo pracovat na silovém rozvoji progresivním způsobem. Ideání by bylo jako vstupní trénink udělat FMS (functional movement screen), tak abychom si určili mezery v mobilitě/případně stabilitě a tyhle nedostatky odstranili před tím, než se pustíme do výraznější silové práce. Přece jen chceme pracovat skutečně systémově a dbáme na to, aby vám cvičení pomáhalo, nikoli ubližovalo!!! Pokud máš ty nebo jestli jste malá skupinka a máte zájem cvičit u nás, tak můžete vyplnit kontaktní formulář níže a domluvit se na termínech cvičení. (dopoledne, odpoledne, nebo na večer). Samozřejmě je kapacita omezená, tak pokud máte zájem o pravidelné časy, tak vřele doporučuji zamluvit si termíny ještě v srpnu, protože v září už to může být značný problém :-)

 

 

Open gym v plánu není a nebude, protože chceme aby cvičení dávalo smysl a každý byl pod trenérským dohledem! Trénujeme lidi pro to, aby se zlepšili, nikoli aby zkoušeli co by náhodou mohlo fungovat! :-)