Rezervace a storno poplatky

Rezervace a storno poplatky

 Nově v LR FIT zavádíme storno poplatky u lekcí, které se ruší, nebo se někdo nedostaví v den konaní lekce. Tomuhle opatření jsme dlouze odolávali, ale poslední dobou se stávalo zcela běžně, že někdo nedošel na lekci přesto, že blokoval místo, nebo se omluvil hodinu, dvě před, což je ve finále to stejný. 

Zavedení rezervačních storno poplatků samozřejmě ponese spoustu emocí, a hlavně nápadů, jak to udělat jinak. Ale pokusím se jednotlivé body vysvětlit proč to tak je. Rozhodně to chceme udělat, tak aby to bylo co nejvíce efektivní. 

Proč je storno v den konání lekce od rána?

Jednoduše si pracující lid a vůbec rodiny plánují minimálně den předem, nebo i týden, takže je jasné, že člověk bude vědět jestli stíhá nebo ne. Jde o to, že spousta z vás to rušila, že si místo toho něco dali, nebo se jim nechtělo. Ano, chápu, že třeba pro maminky to může být těžké s hlídáním atd. nebo můžou být objektivní důvody, proč se člověk musí omluvit. Jenže my nemáme kapacitu a ani to není v našich silách koumat, kdo to má tak či onak. Omluvení i třeba 3h před lekcí je pro nás prostě ztráta, kterou nám už nikdo nevykompenzuje. 

 

Omluva 12h předem je storno 50% ceny lekce...

Tohle chápu, jako jakýsi kompromis mezi naší ztrátou a objektivními důvody, spousta jiných rezeravčních systémů 12h před strhává celý poplatek. Chápu, že se to nemusí někomu líbit, ale pokud nerušíte pravidelně, tak ztráta jednou za čas 50,- je ekvivalent dvojky vína někde v restauraci.... 

Jinak pokud si nejste jisti, že budete stíhat, nebo víte, že to máte hektické, tak na lekci se lze přihlásit ještě hodinu předem a systém storno poplatků nám vytvoří možnost se takhle přihlásit těm, co ještě neví, protože by to mělo odstranit zbytečné blokace a ztráty...

Blokace lekce bez omluvy, platba plné ceny lekce...

Tohle snad nemá ani cenu komentovat....

Lekce bez rezervace

Cena lekce na kterou přijdete bez rezervace je 120,- tzn. o 20,- dražší, než je základní cena. Nepředpokládáme, že bysme ji nějak hojně využívali, ale je to jako taková pojistka, proti české "vyčůranosti" :-) . Ty rezervace slouží totiž i nám trenérům, potřebujeme vědět a sledujeme kolik bude lidí na lekci a některé lekce si podle toho musíme nastavit a naplánovat (podle počtu pomůcek, stanoviště jednotlivá atd....některé cviky pak nejdou zařadit)

 

Závěrem:

Přesto, že se setkáme s menší či větší nevolí, tak jsou rezervační storno poplatky nutností, která ve finále zlepší kulturu rezervování a zlepší možnost rezervací i vám, kteří chodíte pravidelně cvičit a někdo třeba blokuje lekci. Dále nám to zamezí zbytečným ztrátám, které můžeme investovat zpět do LR FITu a zlepšovat prostředí, investovat do nových věcí...tak jak se snažíme pravidelně dělat - nyní budujeme velice slušnou kardio zónu, chystáme revitalizaci hlavního sálu (snad ve 4q 2018, nebo začátekem roku 2019) atd. Chceme, ať se u nás dobře a kvalitně cvičí a tak potřebujeme být efektnivní.

V neposlední řadě, když se objednám k holiči, zubaři, tak prostě dojdu a když se mu ten den omluvím, sám automaticky hlásím, jak to můžu kompenzovat, je třeba si uvědomit, že ten člověk je tam kvůli nám a ten čas má pro nás. Určitě má taky jiné věci na práci... Dodržovat rezervace, nebo když to nejde, tak zaplatit storno poplatek, je pro mě vyjádřením respektu k profesi toho druhého.