Skupinové lekce

Skupinové lekce jsou u nás vždy vedeny instruktorem, který hodinu vede a vy se tak můžete soustředit jen na cvičení. Lekce mají různé zaměření. Kondiční, silové, nebo zdravotní. V LR FIT si můžete vybrat z celé řady lekcí. Některé lekce jsou označeny jako začátečníci a jsou lepší pokud jdete cvičit poprvé, nebo vyhledáváte lehčí tempo. V současnosti máte na výběr z lekcí TRX, Kettlebells, Move it! (kruhový trénink), Cross training, Bosu, Vipr, Pilates institute, Břišní pekáč, Core training (střed těla), Jóga, Heavy ropes, Fitslide. Nebo různé kombinace pomůcek.

Dále se můžete hlásit na progresivní kurzy, kde začínáte ve stejné pravidelné skupince od základů po pokročilejší cviky. ( V současnosti otevíráme silové kurzy Hulk kurz nebo třeba Kettlebell kurz, kurzy hledejte v sekci workshopy.

Pokud se chcete rezervovat na lekci doporučujeme přes rezervační systém. Odkaz najdete na hlavní stránce.

 

Druhy lekcí:

 

Move it! 

Move it! je kruhový intervalový tréninkl, nejčastěji používáme intervali 2:1. Jedná se o trénink, kde procvičíte celé tělo a je velmi energický. Je vhodný jak pro začátečníky, tak velmi pokročilé, instruktor je schopen upozornit na lehčí/těžší variantu cviků.

TRX

Trx je závěsný systém, který vznikl v americké armádě a rozšířil se postupně do celého světa. Ke cvičení se využívá váha vlastního těla a intenzita se dá mnoha způsoby nastavit, jak regresivně, tak progresivě. Podle pokročilosti jsme pro rychlejší orientaci v rozvrhu zavedli lekce jak normální, tak pro začátečníky. U cvičení si samozřejmě intenzitu snadno zdredukujete, nebo přidáte sami. TRX je skvělý na komplexní trénink všetně procviční CORE, ale dá se využít i k rehablitačním cvičením.

Vipr

Cvičení s "tubusem" o různých hmotnostech (záleží, kdo se na jakou váhu cítí). Díky vipru můžte cvičit nespočet komplexních svalově integrovaných cviků s nejrůznější obtížností. Díky tomu, že vipr je hodně variabilní, tak můžete posouvat zátěž mimo těžiště ve velkým rozsahu a tím dodat tělu spoustu podnětů pz ro zesílení. Lze využít jak pro rehab, tak pro vysoce kondiční trénink. 

Heavy ropes

Cvičení s lodními lany (známé také jako heavy ropes, bettle ropes, gym ropes). Tohle cvičení si oblíbilo nespočet špičkových sportovců, fighterů, nejen pro dynamické cvičení a skutečnou sportovní výbušnost, ala taky jako totální spalovnu tuků. V LR FIT máme lana různých zátěží, takže se nemusí zaleknout ani úplný začátečník.

Břišní pekáč

Jak může napovědět samotný název, tak se jedná o cvičení zaměřený na střed těla, doplněný o další cviky. Přesto, že to na břišní pekáč táhne především ženy, tak ani muži nemusí stát v koutě :-)

Kettlebells

Jednoznačné ferrari ve světě kondičního tréninku! Na kettlebells pořádáme kurzy, kde se učíme pracovat s touhle koulí s madlem od začátků, protože cviky jsou velmi náročné na techniku, proto jsou otevřené lekce spíše pro pokročilejší, ale poradíme si i s nováčky. Když se naučíte technicky správě get up a kettlebell swing, tak máte dokonalí mix téměř všeho :-) (základme je ale i mobilita a stabilita, pořád je třeba mít na paměti, že kettlebell je skvělý sluha, ale špatný pán!)

Bosu

Both side up - je cvičení na balančním "půlmíči", ale nenechte se zmást, není to jen o balancování, ale z velké části cvičení se u nás zaměřujeme na kondici (kardio, chce-te li), cviční s váho vlastního těla a core.

Rip trainer

Jednoduše jde o tyč, kde na jedné straně je expandér ukotvený k pevnému bodu. Jedná se o skvělé asymetrické cvičení simulující různé unilaterální pohyby různých sportů (pádlování, hokej, lakros), tak spoustu dalších silový a dynamických pohybů, které vás nenechají něco šidit.

Fitslide 

cvičení na klouzavých podložkách, které současně při klouzání vytváří odpor. Opět jde o cviční s váho vlastního těla, které klade velký důraz na stabilizaci. Kromě kondičního cvičení má také výborné využití v nápravě.

Blind class

Neboli lekce na slepo, je tu pro všechny ty, kteří si nemohou vybrat na co půjdou. Prostě dojdete a cvičíte, nechte iniciativu na instruktorovi :-)

Hulk corner a power lekce

Jedná se o mix cviční s velkou činkou, kettlebells, jednoručkami a jde o silově-kondiční trénink.

Move it! Kruhový trénink plný energie a spálených kalorií!

Move it! Kruhový trénink plný energie a spálených kalorií!

TRX - posilování s váhou vlastního těla na závěsném systému

TRX - posilování s váhou vlastního těla na závěsném systému

Vipr - posilování s Viprem, které zapojí a posílí každý sval, maximálně komplexní posilování

Vipr - posilování s Viprem, které zapojí a posílí každý sval, maximálně komplexní posilování

Heavy ropes - cvičení s lodními lany je velmi dynamické, procítíte každý sval

Heavy ropes - cvičení s lodními lany je velmi dynamické, procítíte každý sval

Břišní pekáč, cvičení na střed těle s vlastní vahou

Břišní pekáč, cvičení na střed těle s vlastní vahou

Kettlebell- ferrari ve fitness, technicky náročnější

Kettlebell- ferrari ve fitness, technicky náročnější

Bosu - balanční, posilovací a kardio cvičení

Bosu - balanční, posilovací a kardio cvičení

Rip trainer - skvělé asymetrické cvičení, které je velmi dynamické

Rip trainer - skvělé asymetrické cvičení, které je velmi dynamické

Fitslide - cvičení s klouzavými podložkami

Fitslide - cvičení s klouzavými podložkami